Centar za interdisciplinarne rodne studije (CEIG) pri Sveučilištu Vic u Španjolskoj pokrenuo je Crossroads, europski projekt koji potiče razmjenu društvenih i obrazovnih praksi usmjerenih na smanjenje ranog napuštanja škole, tj. odustajanje od uključivanja u programe nakon obaveznog obrazovanja, kao što su programi stručnog usavršavanja i sveučilišnog obrazovanja. Projekt će obuhvatiti metodologije i podijeliti iskustva dobre prakse koje su razvijene u drugim europskim zemljama kao odgovor na ovaj problem, a uglavnom zbog utjecaja različitih faktora nejednakosti kao što su rod, podrijetlo, klasa i etnička pripadnost.
Koordinacijski tim, sastavljen od istraživača iz različitih istraživačkih skupina Sveučilišta Vic sačinjavaju Gerard Coll-Planes iz GETLIHC-a, Mar Binimelis-Adell iz TRACTE-a i Núria Simó-Gil iz GREUV-a. Direktor i istraživač CEIG-a Gerard Coll-Planas i Gloria García-Romeral koordiniraju ovaj projekt s partnerima u Hrvatskoj (PaRiter), Poljskoj (Fundacja Laboratorium Zmiany), Belgiji (Pour la Solidarite).
Krajnji cilj Crossroads-a je stvoriti vodič dobrih praksi, alata i metodologija koje će biti dostupne nastavnicima s ciljem osnaživanja mladih ljudi koji se nalaze u različitim rizičnim situacijama kako bi im se omogućilo da nastave obrazovanje. Istraživački tim provodit će četiri različite aktivnosti kako bi se to postiglo: internu obuku za procjenu postupaka i razmjenu učenja; aktivnost s učiteljima i mladima kako bi iz prve ruke stekli znanje o različitim iskustvima i pričama koje stoje iza ranog napuštanja škole; seminar o dobrim praksama i aktivnosti za širenje te rezultata u četiri zemlje sudionice.
Projekt Crossroads se financira pozivom Europske komisije Erasmus+, a traje do listopada 2021. Projekt je povezan s programom mentorstva Camins, koji je promovirao uspješne obrazovne priče među mladim djevojkama marokanskog podrijetla u regiji Osona, a završilo je 2019. godine.